Boven De Wolken Will Tura Cover

Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Bij ons vind je de beste Vlaamse fictie De Luizenmoed.


Pin On Will Tura

About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Boven de wolken will tura cover. Je hoort het samen met meer dan 50000 andere Vlaamse en Nederlandstalige platen op Jouwradio. Waar zonneschijn mn hart en ziel verwarmt. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.

Discover releases reviews credits songs and more about Will Tura - Boven De Wolken at Discogs. Guitar and Ukulele chords lyrics and tabs for Boven De Wolken from Will Tura. Verse 4 Ik wou dat ik mn vleugels D uit kon slaan D en zweven kon boven de D oceaan D want ik droom van een wereld GD van a D zuur A als het mij hier te koud wordt D en te guur.

View credits reviews tracks and shop for the 1993 CD release of Boven De Wolken on Discogs. Interlude D GD AD GD D GD AD GD GD D NC. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon.

Als het mij hier te koud wordt en te guur. View credits reviews tracks and shop for the 1993 Vinyl release of Boven De Wolken on Discogs. Het werd uitgebracht in 1993 en duurt 0350.

Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Boven de wolken is een nummer van Will Tura. Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan.

Free fast no ads. Want ik droom van een wereld van azuur. Will Tura - Boven De Wolken chords Comment.

Download Will Tura - Boven De Wolken Boven De WolkenJij Bent De Eerste Niet flac free. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon. Want ik droom van een wereld van azuur.

Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan. Om neer te strijken in een tropisch land. Em Boven de DF wolken G is de hemel altijd Bm7 blauw A boven de D wolken G lijkt de toekomst minder A grauw.

Correct tabs content with proposed changes. En zweven kon boven de oceaan. Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt.

Om neer te strijken in een tropische land. En zweven kon boven de oceaan. Will Tura ofte De Keizer van het Vlaamse lied was een vaste gast in Tien Om Te Zien Kleurt Je Dag.

Vinyl 7 single - 1993. Topkapi - 859 420-7. Complete your Will Tura collection.

Jij bent de eerste niet. Will Tura Song 1991. Op zoek naar artikelen van WILL TURA BOVEN DE WOLKEN.

To suggest a correction to the tab. Listen to Boven de wolken - Instrumentale versie on Spotify. Jean Kluger Steve Willaert Will Tura.


1993 Will Tura Boven De Wolken Youtube Tura Dance Bands Youtube


Pin On Will Tura


Will Tura En Vrienden Het Kan Niet Zijn Zangers Muziek Youtube


Youtube Okra Youtube Tura


Pin On Will Tura


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Will Tura Hey Hey Youtube Tura Your Music Youtube


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Will Tura Draai 797204 1964 Youtube Dance Bands Tura Youtube


Will Tura Ciao Adieu Bye Bye Stereo Bye Bye Tura Ciao


1982 Will Tura Twee Verliefde Ogen Songs Youtube Music


Pin On Nederlandse Liedjes


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina


Will Tura Nooit Laat Ik Je Gaan 75 Jaar 2015 Youtube Muziek Zangers Liedjes


Will Tura 75 In Concert Speel Bouzouki Capitole Gent 28 03 2015 Youtube Concert Tura Dance Bands


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina

close