Boven De Wolken Will Tura

All audio material is presented solely for information. Boven de wolken Is de hemel altijd blauw Boven de wolken Lijkt de toekomst minder grauw Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan En zweven kon boven de oceaan Want ik droom van een wereld van azuur Als het mij hier te koud wordt en te guur Maar ik mis.


Will Tura Nooit Laat Ik Je Gaan 75 Jaar 2015 Youtube Muziek Zangers Liedjes

Verse 3 D D D D Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon om GD D A D neer te strijken in een tropisch land waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt.

Boven de wolken will tura. Interlude D GD AD GD D GD AD GD GD D NC. Want ik droom van een wereld van azuur. Em Boven de DF wolken G is de hemel altijd Bm7 blauw A boven de D wolken G lijkt de toekomst minder A grauw.

En zweven kon boven de oceaan. Om neer te strijken in een tropisch land. Om neer te strijken in een tropische land Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan En zweven kon boven de oceaan Want ik droom van een wereld van azuur Als het mij hier.

Will Tura born 2nd August 1940 in Veurne Belgium. Boven de Wolken Lyrics. Boven de Wolken - Will Tura.

Listen to Boven de wolken on Spotify. Enjoy the lyrics. Listen to Boven de wolken on Spotify.

Watch the video for Boven De Wolken from Will Turas The Essential for free and see the artwork lyrics and similar artists. Boven de wolken lijkt de toekomst minder grauw. Als het mij hier te koud wordt en te guur.

Chorus Em DF G Bm7 Boven de wolken is de hemel altijd blauw A D G A A NC. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators. Chorus Em DF G Bm7 Boven de wolken is de hemel altijd.

The Lyrics for Boven de wolken by Will Tura have been translated into 1 languages. And you can download the album in one file to your computer or tablet or phone. Verse 4 Ik wou dat ik mn vleugels D uit kon slaan D en zweven kon boven de D oceaan D want ik droom van een wereld GD van a D zuur A als het mij hier te koud wordt D en te guur.

Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon. Als het mij hier te koud wordt en te guur. Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon.

En zweven kon boven de oceaan. We dont have this lyrics yet you can help us by submitting it After Submitted Lyrics Your name will be printed as part of the credit when your lyric is approved. View credits reviews tracks and shop for the 1993 CD release of Boven De Wolken on Discogs.

After listening to the trial version you must remove the file mp3 or buy the product from an authorized supplier. Will Tura Song 1993. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon.

Songtext für Boven de Wolken von Will Tura. Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan.

Want ik droom van een wereld van azuur. Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt. Listen to Boven De Wolken by Will Tura 1232 Shazams.

Waar zonneschijn mn hart en ziel verwarmt. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de z. Will Tura Song 2001.

Verse 3 D D D D Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon om GD D A D neer te strijken in een tropisch land waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt. Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon Om neer te strijken in een tropische land Waar zonneschijn mijn hart en ziel verwarmt Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan En zweven kon boven de oceaan Want ik droom van een wereld van azuur Als het mij hier te koud wordt en te guur Boven de. Boven de wolken lijkt de toekomst minder grauw.

Ik wou dat ik mn vleugels spreiden kon Dan zou ik rechtstreeks vliegen naar de zon. Chorus Em DF G Bm7 Boven de wolken is de hemel altijd blauw A D G A A NC. Ik wou dat ik mn vleugels uit kon slaan.

Discover releases reviews credits songs and more about Will Tura - Boven De Wolken at Discogs. Om neer te strijken in een tropische land. Complete your Will Tura collection.

Listen to mp3 free and without registration Will Tura - Boven De Wolken album.


Will Tura En Vrienden Het Kan Niet Zijn Zangers Muziek Youtube


Will Tura Draai 797204 1964 Youtube Dance Bands Tura Youtube


Will Tura Ciao Adieu Bye Bye Stereo Bye Bye Tura Ciao


Youtube Okra Youtube Tura


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Pin On Will Tura


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Will Tura El Bandido Youtube Dance Bands Youtube Tura


Pin On Will Tura


1982 Will Tura Twee Verliefde Ogen Songs Youtube Music


Angelina By Will Tura Tura Shazam Angelina


Will Tura 75 In Concert Speel Bouzouki Capitole Gent 28 03 2015 Youtube Concert Tura Dance Bands


Pin On Will Tura


Pin On Nederlandse Liedjes


Moederogen Songs Tura Youtube


1993 Will Tura Boven De Wolken Youtube Tura Dance Bands Youtube

close